Jag följer med dig hem ikväll För jag vill inte vara själv

Zuup.uHÄUUÄUÄu. Haha aa det va kul. Nej men nu är jag vaken,ganska tidigt. Dags att börja med sömntabletter?!
Det går verkligen INTE ATT SOVA. Men igår då,kvällen blev jätte härlig. Träffade massa götteligöttgött(seeeeru kalle?) Folk. Var på konserten och bara hade trevligt. Donken besöktes ett antal gånger med. Hittade marcus på vägen hem som följde oss. Snel hest,klappa snel hest. Hej tönt. Eeeh aa. Sen kom vi hem vid typ 1 och somnade vid nångång. Ni behöver inte veta det. Men om ni verkligen vill veta det så kan ni skicka ett meddelande på fb och fråga när vi somnade! Ikväll har vi världens jävla lust att ha världens sickest night och bara leva. Men vi får la se vad vi gör. Bloggar mer sen. Puss!
DEV – In The Dark
Coolio vs Kylian Mash & Tim Resler – Gangsta's Paradise 2k11 - Kylian Mash & Tim Resler Radio Remix
Mumford & Sons – White Blank Page
Mumford & Sons – Winter Winds
The Gaslight Anthem – American Slang
Madcon – Beggin - Original Version
Dominatorz & Bassmonkeys – Don't Throw It Away (feat. Amanda Wilson) - The Sound Of Freedom Edit
Quick-Jaxx – Hey Bill [Bang Bang] - Radio Cut
Major Lazer – When You Hear The Bassline
Major Lazer – Keep It Goin' Louder
Repris.
Nu ska jag bara logga in på min bdb och och chatta med mina cänner. Jag har fått massa nya vänförfrågningar hihi! Kolla in den vettja. Sweet_Julia_Bestgirl_Power

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0