When your money is gone,and your drunk as hell

Hej!
Sitter och lyssnar på bästa Bon Iver.
Ska snart städa lite sen göra pancakes lo.
Med glass :PppP Ida och jag hade ingenting att göra
så vi tog en promenad till pappa,sen handlade lite.
Nu är hon nog hemma. Imorgon sover vi hos min pappa.
Dags att vända tillbaka dygnet kanske. Eftersom jag somnar typ 4
och går upp 4. Inte OK!!!!
Torsdag ska jag på möte. SHIT VA SKA HON PÅ FÖR MÖTE DÅ?!
Så tänkte ni nu.. jag vet det. Ni kan kalla mig mindreader nr 1 the best of the best.
Det är tyvärr hemligt. Ni får fråga mig personligt om ni vill veta HIHI.
På fredag åker jag till felix och på lördag ska vi hämta en Jätte gullig hundvalp.
ZACKE DU FÅR EN KOMPIIIS BROOOOR!!
Förlåt,jag känner mig bara väldigt..väldigt ensam.
Pusshej!
Bon Iver – re:stacks
Pic's från fräcka igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0