Who do you think you are,running around leaving scars?

Tjatja bloggen :P
Haha förstå vad kul när folk tror att jag är seriös som skriver sådär. Största tönten. Fast det är jag ju ändå :P
Gör fortfarande ingenting,lyssnar på mamma mia. Längesen. Och självklar mange.MANGEMANGE. Personligt
så tycker jag att dom suger:) Haha eh,vet inte vad jag hade att skriva men nått var det. Är ni också såhär att ni känner er lite bättre av att bara va hemma om man vet att andra är det? Nae,men så äre jag iallafall. Om jag vet att det är flera som är hemma och gör zero buisness så känner jag mig inte som ett offer. Det är ju bra.. Men Idag verkar ju alla vara på topp. Hehe. Det går inte att ladda ner film heller. Jag vill färga håret,eller bara ha en rödare ton. Men nej det går inte. Petter spelar i stan Idag,så ni vet. Jag ska sola snart,ska bara köra på som fan nu innan skolan börjar. Brun står på listan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0