Bror jag har inte alltid mobilen i fickan!

Hej! Vi vaknade vid 1 ungefär,låg i sängen till typ 2.
Käkade lite frukost och gick ner o handlade.
Nu har Ida gått hem och idag ska jag bara va hemma.
Inga mer vanliga lektioner i skolan. Underbart.
Bara för att jag har tråkigt kör jag lite frågor som jag tog från nån random blogg.
Ganska lite..

Slagsmålsklubben – Sponsored By Destiny
Zacke – Visst är det vackert
Zacke – Spela mig på radion
Movits! – Na Na Nah!
Movits! – Skjut mig i huvet
Lil Wayne – Popular - Edited Version
Akon – El Product (feat. Omega)
The Cataracs – Top Of The World
Diddy - Dirty Money – Ass On The Floor
Andreea Balan – Trippin - Radio Edit
Ben L'Oncle Soul – Seven Nation Army - Remasterisée
Döskön
Hwood – Could It Be You (Punk Rock Chick)


Lite musik jag blir så jävla asglad av om man spelar den högt.
Den första är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0