It's not always rainbows and butterflies It's compromise that moves us along, yeah My heart is full and my door's always open You can come anytime you want

Hej.
Är på jätte bra humör.. Jag mår bra.
Dock är min data jätte varm vilket gör att jag håller på
att dö av värme. Inte ok. Vet verkligen inte vad jag ska
skriva. Mitt humör sjönk till marken på 2 sek.. vet inte varför..
Kärlek? Hatar den ibland. Vad gör man liksom,man blir tillsammans
med någon ett tag,man älskar den. Men sen då? Vi är ungdommar..
Det är ju inte direkt så att vi hittar vår ''livskamrat'' som vi kommer
bli gammla med när vi är 14 år. Nångång tar det slut. Kul att tänka så..
Pluss att kärleken är så jävla stor,o är nånting man ska dela med någon
man verkligen tycker om.. Annars är kärlek skit.
Man ska känna dendär känslan. I hela kroppen. Den känslan ska man ta vara på.
Inget man kan leka med..
Lite random där på slutet.. men.. Den är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0