No easy way saying bye So I'm a spread my wings and head for the sky And I fly solo

Tja.Hej. Hejsan.
Fick en massa förslag på en sovhomie.
Ja tror jag skippar ditt förslag Ida. Och svara i telefonen
bror. Haha jag kommer inte ihåg om jag har bloggat idag..
Jo det har jag. Nu har jag iallafall sovit. Uh ja och Ida läste
om en tjej som hade blivit våldtagen i folkparken på lördagnatten.
Det sjuka var att det var typ en kvart efter att vi hade gått igenom
på just det stället. Fatta om vi hade gått lite senare. Sick.
Stackars tjej.. Nu ska jag iallafall vänta på att min far ska
komma hem med mat. BARA FÖR ATT NI VILLE VEEEEETAA.
Åh så tröttttt pussss hejeådåådådådå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0