Now baby don't u stop it

Hej! :)
Vi vaknade vid halv 2 ungefär. Eller Ida vaknade tidigare.
Så vi har suttit på min balkong sen typ 2.Blivit bruna som fan.
Lyssnat på bästa johnossi,black eyed peace,maskinen,travie mccoy.
O allt möjligt. Alltså med andra ord - chill.
Nu sitter vi fortfarande här o bara gör ingenting. Ida ska snart hem o jag
ska nog bara va hemma. Funderar på att göra lite eget spa. Sjukt skönt att
somna i en nybäddad säng helt ren. Åh,kärlek. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag
ska göra. Åker till pappa. På måndag--träffa robin. Sen inga andra planer resten av veckan.
Nu ska jag sluta va nörd o umgås med Ida. Bilder får ni senare! :)
'Cause you make me stay
You make me stay forever
'Cause what I feel is deeper
Then all that I've ever known
All that I've ever felt before
You're my final destination



Kommentarer
Postat av: gissa vem <3

So, who would hold you whenever you cry

Who would make you smile?

You'd just leave that to me

I want you to leave that to me

When you're insecure, who would let you know

That you're the most beautiful

Baby just leave that to me

I want you to leave that to me

2011-06-04 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0