Svar på frågestund

Kör såhär,svarar nu. Men vill ni fråga mer lägger jag bara till
dom i det här inlägget.
Gillar du någon just nu?  Ja det gör jag
Vem var den senaste du strulade/kyssta med? Karl heter han
Vad är det viktigaste hos en kille? För mig handlar det inte så mycket om utseende. Men en kille enligt mig ska ha humor. Jag kan inte ha en pojkvän utan humor. Han ska vara omtänksam och bry sig. Och förstående.
Sen är sånna killar väldigt svåra att hitta.
Vad gör du imorgon? Imorgon gör jag ingenting. Ska va hos farfar hehhehehheheheh
Vad har du för musikstil? Jag har aldrig fattat det.
Haha ja.. Alltså jag vet inte,jag kan inte säga att det är typ rock,rnb,hiphop eller nått sånt.
Jag lyssnar verligen på allt. Allt från johnossi till maskinen till nicki minaj och movits. Håkan hellström.
Alla dom är väldigt olika så jag älskar all musik.Nått jag dissar är väl typ klassiskt.
Vad spelar du för instrument?Har du något eget instrument?
Jag spelar gitarr ibland,ja jag har en egen:)
Vad är kärlek för dig?
Allt. Kärlek är viktigt

Favorit sjur? Antar att du menar djur,men hund.
Favorit glass? HHHHHHHaha ben and jerrys lätt.
Favorit klädsel? Shorts och en galet snygg t-shirt.

Är du oskuld? Jaa jag är oskuld

Vem är det du gillar?:P  Hemligstämplat u knooooow

Kommentarer
Postat av: ' sabinaolsen

här är en viktig fråga , varför är du en så underbar människa ? sjukt vad jag tycker om dig , älskar dig bästa vän , som bara den , lämnar dig inte för något , världens bästa du !

2011-06-30 @ 15:44:06
URL: http://sabinamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg vem du gillar :)

2011-07-01 @ 10:36:58
Postat av: Anonym

Varför gillar inte du piggelin?

2011-07-01 @ 15:57:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Varför gillar inte du piggelin?

2011-07-01 @ 15:58:21
URL: http://idabigell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0