Har du bil?

Hej!
Första dagen på praon avklarad.Alltså
allt dom säger är kul verkligen.Det kändes sjukt konstigt
att hjälpa dom med matten.Vi jobbar med chans och risk medans
dom jobbar med ''hälften'' av någonting,att kunna veta vad halva är.
Haha väcker gammla minnen.Snacka om att man har respekt.
ALLA i klassen frågade: Kan du äta med mig?
Och en del ba: du lovade ju!!
Haha man ba vaaaaaaa? Och sen när man höll dom i handen..
sa dom till varenda jävel: Kolla jag håller en 8a i handen!!
Jätte söta! Man har ju sina favoriter... Rasterna var dock väldigt jobbiga.
Ville inte ens praoa där haha men sånt som händer!
Nu ska jag äta och sen vet jag inte vad jag ska göra.Stan imorgon.
Resten av veckan taggar vi royal.Förutom massa dumma problem som kommer
ivägen.Puss
Barn 1-Fröööken varför får man inte ha med sig husdjur till skolan?
Fröken- jaaaadu.....
Barn 2-JAGVET JAGVET!!
Fröken-Aa varför får man inte det då?
Barn 2- fööör att alla hundar kan ju äta upp marsvinen...
HAHAHAH helt säker på att han hade rätt!
Och man kan ju inte sitta och asgarva där inne heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0