There is a problem whit your sound card,spotify can't play music

Rubriken talar.Jag får Damp nu.Måste ha musik...
Ajja.Efter en seg skoldag drog jag Becca och Ida ner till
stan.Kollade bara.Eller becca köppte en grym tröja från monki och
Några armband tror jag.Imorgon får vi money och då blir det stan IGEN
med Ida och Sabina.Babes. Sen vet jag inte vad vi gör.På lördag sleepar Ida och jag hos pappa.
Kan inte köpa den grymt snygga kavajjen jag skulle köpa till royal.För den ät svart och
temat är ju vitt liksom.Så jag tror nog jag ska köpa ett par byxor från gina..leupard typ.
Och sen ha en vit magtröjja.Kan bli ganska nice det också.
Men gud vad jag ville ha den svart! Nu ska jag plugga so.Seya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0