She's a maniac

Jag hittade min fjärkontroll!
Men det är något fel på tankafetast.se eller nånting.
INGEN av filmerna jag laddar ner har ljud?
Åh! Värsta filmsugen ju! Men nu ska jag hoppa in i duschen.Skönt.
Ja älskar fan att duscha.Somna ren och fräsh med nybäddad säng är fan underbart!
Dock är inte min säng nybäddad..eller typ.Ajja nog pratat om min säng.Idag har jag varit på
rätt bra humör.Igår också. Behöver bara lite musik så blir hela världen kanon.
Annars är det bara lite småsaker som kommer emellan.HAHAHAHHA såg nyss världens
fulaste bild på mig själv.Crack.Sulle ta en ego bildmen nae gud.Ida lär ju lägga it den på sin blogg.HAHAH
ASSÅ JAG DÖR.Nae det är fan synd om mig att jag kan va sådär ful.
Nu hittade jag en till...och nu blir jag bara besviken på mig själv!
Och tro nu inte att det är bilden under jag pratar om,för då är ni reeeedigt taskiga.
Nu ska jag läsa en bok om självkänsla haha mmmh lääääsniiiing...
Pusssss

Kommentarer
Postat av: ' idabigell

HAHAHAHAHA DET SER UT SOM OM DITT ANSIKTE SUGS IN I EN OSYNLIG DAMSUGARE ELLER NÅTT alltså på den där bilden duvet den där DÄR UPPE !!!!!! puss

2011-03-29 @ 22:15:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0