Last Friday night Yeah we danced on tabletops And we took too many shots Think we kissed but I forgot

Hej. Ida sover här Idag.Ganska speciell dag haha.
När vi hade varit hos pappa så skulle Ida kasta en påse
med en hårspray i till mig. Så fick jag den på armbågen o den träffade
nån jävla nerv. Har seriöst aldrig haft så ont i hela mitt liv.
Låg på marken i typ en halvtimma o sen kom det ut ett pervo o frågade om jag mådde bra.
Haha äckel. Och nyss hände det med grejjer. Oherre vad kul man kan ha.
Imorgon börjar vi sent. Sen drar vi till stan.
Nu ska jag städa,åh va kul.
Kyssss s s s.

Kommentarer
Postat av: ärthjärna

hihihohohohahahaha mina shorts <3

2011-05-25 @ 20:45:56
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0