Om någon frågar köpte jag den på Kicks för 400..Men om pappa frågar köpte jag den på citygross för 29.90

Hej.
Slappdag.Varit med Ida hela dagen.
Älskar dig. Vad har vi gjort då..Jo vi har gått en promenad.
Försökt att inte gå förbi folket som tittar på bilarna men det va inte lätt eftersom dom var överallt.
Vi har handlat med.Och bråkat med dom i kassan haha,stackar pappsen.
Haha måste bara berätta om igår.På tåget till blacka så skulle Ida och jag gå till toan.
Det fanns en knapp som man öppnade med men vi ställde oss o drog i hantaget..
Sen när vi väl fick upp dörren så stog det en kille där och gjorde sina privata saker typ hahahaha
vi fick panik och typ sprang därifrån och lämnade toadörren öppen.Sprang över hela tåget.
Haha dog 473838 gånger efter det.Det blev ganska så as pinsamt när vi gick av samma hållplats som
killen.Men..han får skylla sig själv som inte låser.Åh det va kul.Och senare på natten skulle vi gå igenom
blacka till mårängen.Inga lampor,inga bilar.Det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv typ.Ida grät nästan.
Lilla Iddaaaa.Imorgon ska vi ite göra nått speciellt.Nån som vill ses kanske?
Nu ska jag duscha o sen hyra en film.Pussaaarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0