Rebecca wallberg. Ida bigell


har så jävla lite lust att skriva det här just nu men måste jag skriva av mig,fan va ni tjejer betyder mycket
för mig. Utan er är jag ingenting,som jag har sagt 100 gånger.
Vi ska inte förlora varandra,vi ska ingenstans.
Jag skulle inte klara mig utan
er vid min sida,ni lyser upp hela mitt liv.
vi känner varandra så jävla väl.
vilket gör att vi kan bråka om exakt vad som helst. och det är jävlig onödigt.
ni gör mina dagar helt underbara.
vi ska inte bråka såhär mycket som vi gör.
för om jag inte hade er,då vore jag verkligen värdelös.
ni höjjer mitt självförtroende
nått enormt. det finns så mycket att säga om er tjejer. ni är dom finaste jag har.
vi måste visa det mer i vår vardag. allting bara förstör.
 vi alla gör fel .alla.
men vi ska fixa det. alla ska känna sig älskade,
lika mycket. eftersom alla vet
hur det känns. jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er..
alla minnen vi har är oslagbara.
vi har nog upplevt allt tillsammans.
vi ska inte komma ifrån varandra. vi ska stanna här. jag ska alltd ställa upp för
er. vad det än gäller,och vad det än krävs för att få er att må bra. så ska jag göra det.
för det är ni värda,ni är värda allt jag kan ge,
mer tillochmed. önskar att jag kunde ge er
hela världen ibland. verkligen allt ni ville ha. det som skadar,gör oss starkare .
ni är som min värld. utan er,ingen anledning att andas. vi ska fixa våra problem.
vi ska ha lika askul som alltid.
kan inte föreställa mig en värld utan er.
för den världen finns inte. vi föralltid..
gud nu låter jag som en poet..som om ni är mina
män.. fast det är ni.. mina fiiina karlar.
ni gör mig gladare än gladast.
hur dåliga vi än känner oss ibland..så ska vi veta.
att det finns sjukt posetiva saker,
vi klarar allt. vad världen än bjuder på. jag hoppas på inga mer svikelser efter det här.
för ni vet vad ni betyder för mig. jag vill inte förlora er.
 men nu säger jag det här
med all ärlighet jag har,och det kommer sjukt djupt från mitt hjärta:
jag älskar er

Kommentarer
Postat av: your honeeyboneey

Vi klarar allt. Och utan varandra klarar vi det bara inte. Thats just the way it iiiiis.

alla minnen, dom är oförglömliga.

Jag älskar er!

elllerr.... vill du brråååkkHHaaaa elleeerrhhh?

2011-05-09 @ 18:55:15
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens finnaste ni,

Vi klarar alla problem , alla bråk. Våra minnen är bäst!som sagt,vi ska ingenstans. Jag älskar er livet ut <3

2011-05-09 @ 19:07:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Herregud...!

2011-05-09 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0