Lång text//+

Hej!:)
Igår då.. Ni vet den dagen då jag skulle leva? Jo,tjena. Okej kvällen var helt okej. Men På dagen vart ju allt kaozzz. Idas och min otursdag. Pappa skulle lämna nyckeln utanför dörren när han gick. Så vi letade,och letade. I kanske 3 timmar i kanske 1 kvadratmeter. Efter en jävla nyckel. Medans vi letade stoppade vi också in olika saker i låset för att försöka få upp det. Då RÅKADE en bit av en ring fastna i låset. Ajdå. Sen hittade vi nyckeln. Då gick det ju självklart inte att få upp låset. Och pluss att jag hoppade upp i en spik så jag fick den i handen. Härligt!!
Sen efter mycket om och men med en massa som försökt få ut ringen. Så gick det. Och vi slapp betala 2000 spänn.
Vi böjde också nyckeln. Herre.. Det kan man kalla damp. Kände oss så misslyckade. Okej,nog om det. Vi fixade oss och frog ner till stan. Åkte till lindö,träffade lite folk. Sen in till stan igen. Träffade vänner. Sen gick vi hem,sov. Idag ska vi bara chilla här hemmaaaaa KUL. Ikväll ska jag bada,wowowoow. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0