-arus floden? aralberget? NEJ anusfloden och onalberget

Hejsan.Kom nyss hem,tog en macka och satte mig här.
dagen har ju varit lite speciell.Började med ett slagsmål.
ucsh ja hatar verkligen sånt,ja blev inte ledsen för att ja tyckte
det var onödigt,utan för att det är obehagligt..Sen tjaffsade ja o min
bästavän,då blev jag också ledsen.Hehe hon också.Så bestämde vi oss
för att lösa det hela,men ja började skratta o hon med så vi typ sprang o kramade
varandra och stortjöt.Haha söta vi är...Älskar mina vänner.
Den här veckan har ändå varit så extremt chill.Nästan inga vanliga lektioner.
På måndag ska vi fika med supporten irl.MOAHAH.Och vi lär ju inte jobba så mycket
eftersom det är de flesta sissta lektionerna eller vad man kan säga,sen på tisdag
har vi mentorsdag med film,godis och massa kul!Och på onsdag är det avslutning!
damn vad ja behöver ett lov alltså..Ska ha på min en vit typ..tunika? ae en stickad.
Mina kilklackar och våga mitt hår!:) Längtar som ett as efter julafton nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0