Cross the sea

Hollaa amigoos.
Busringde nyss till becca HAHa.Angående hennes skolkning som inte finns.
Hahahah.

Becca-Hallå?

Busring-Hej, jag heter Malin och ringer från Skolkjouren

Becca-vad hette du saru?

Busring-Jag heter Malin, och ringer från Skolkjouren

Becca-okej...(chockad som ett as)

Busring-Vi på skolkjouren försöker stödja elever som inte trivs i skolan och skolkar. Vi har fått tips om att du är en sådan elev?

Becca-Mev..ja skolkar aldrig!Ja trivs i skolan!!!

Busring-Ok, jag säger inte att du skolkar, men ponera att du skulle skolka, vad skulle du göra av tiden då?

Becca- men ..va?  (ida i bakrunden: DET ÄR SÄKERT JULIA)

becca-juliaaaa,hallåååå!!!!

busring-Var är du just nu?

Becca-ehm..på badhuset(a)

Busring-Är det där du brukar vara när du skolkar?

Becca-Japp!!!


Alltså gud..ja lever för den som har kommit på hemsidan,det är dock väldigt dyrt.

http://www.busring.se/   besök o ring!

Haha sötbecca blev jäätte chockad,hon skolkar  ju aldrig stackarn....
Ajja nu är ja hemma från en fett chill avslutningen.Först vill ja säga ett Emelie
syse gjorde ett grymt bra jobb när du dansade!!
Alla andra också såklart.Ikväll kommer beccis hit o sover tror jag.Imorgon drar vi ner till staden
o shoppar.Yeah! Fick betygen också:

Bild: G
Engelska: G
Idrott och hälsa: G
Kemi: G
Mattematik: G
Moderna språk,spanska: G
Musik: VG
Samhällsorienterade ämnen: G  (?)
Slöjd: G
Svenska: G
Teknik: G



Alltså javet..men ja haar inget ig i vilket fall.Men ja ska sattsa så mycket mer tills nästa termin..verkligen!
Nyårslöfte..Såfort ja har hämtat mina saker hos mamma ska ja lägga in alla bilder.
Becca o Ida,ja älskar er tjejer !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0