Jonte och Kasper<3

snart 3 månader sen ni gick bort,Kasper kände jag inte så väl
men det jonte gjorde för Kasper är något stort.De hade lovat
att det skulle dö för varandra och det gjorde dom,Det var
jävligt dumt gjort av jonte,men det finns inget att göra.
Men jag ser upp till er,och jag VET att ni har det bra där uppe grabbar!
Jag och många flera vill att ni kommer ner igen.Det kommer aldrig att hända
och det är bara att inse,men vi älskar er!Och jonte...
Vi kan inte låta bli att sörja...förlåt för det.
<3

Kommentarer
Postat av: feliciaaaa :P

vad vaa det som hände egentligen<33333?

2010-06-18 @ 14:17:27
Postat av: julia

vill inte ta det nu<333

2010-06-18 @ 14:20:43
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0