HAPPY

hejhej
jag har hitttat min rosa klocka från t-shirt
store nu:Djag som letat så länge och så var
den i nån väska i bilen;)
igår vad det onsdag och skolan var...normal?
förutom att jag trodde min bästavän var ändrad
men..i gues not?
det är henne det är synd om inte mig,men på väg
hem med evelyn mötte vi nån kille som hade jagat evelyn
förut,han såg oss inte först men när han gjorde det
så typ vinka han med händerna att vi skulle komma;S
läskig snubbe..
Idag är jag sjuk-.-
så ingen skola för mig,men vid 4 ska jag till stan med mami
och fixa ett kort:)
700 hundra i månaden babyyyyy:Doohhyeas
så den 20 ska vi på stan och köpa en klänning,skor,shorts osv..
hejdå<3
fick VG på engelskan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0