just dance

Hej.En slålänge har min dag spenderats i sängen typ.Men dj quality,håkan hellström
och lil wayne har räddat mig från att sega mig.
Har hänt nått sjukt med min nacke.Kan inte göra nåntång utan att
det gör ont.Skönt.Snart kommer papi och vi ska hämta min mobil och så
måste jag verkligen köpa nytt värmeskydd till håret.Kör nog på tresEMME
den här gången.Imorgon ska jag förfan göra nånting.Träffa Ida tror jag.Har för mig att vi sa att
vi skulle ses på torsdagen..aa det sa vi haha.Sen på fredag har vi fullt upp hela dagen.Hämta biljetter
piercing,sola och ska nog shoppa lite tror jag.Aaaa för vi ska tydligen till ingelsta med.Träffa folk?
Sover hos Ida.Lördag bara va med mina bästa och sen tilll simon på kvällen.Haha undra hur många gånger jag har skrivit vad jag ska göra den här veckan nu..men glömmer bort det och vill ha lite mer att skriva om.
Och så ska jag köpa en dagbok faktiskt haha.Min är slut och jag känner att jag måste skriva ner lite.
Och så har folk frågat typ hela tiden om hur jag mår och så för jag skriver massa saker på bloggen.Men jag skriver det på bloggen för att jag har ingenannanstans att skriva det och mina föräldrar läser faktiskt min blogg så aa.Dom får vad dom tålllllll.Men nae jag ska inte skriva mer deppsaker här;) Den här tiden är jag dock på rätt bra humör.Verkar faktiskt som om alla är det? Åh jag vill skriva mer...Men jag vet inte vad jag ska skriva.
Kanske kan ta lite bilder på min lägenhet och lägga ut haha? Nån frågade det för jätte längesen och det blev aldrig av.Dock ser det ut som fan men jag kan gå och ta lite bilder för er skull.
För att jag är snäll lliiikssööööööm.
Be right back fooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0