känn ingen sorg för mig göteborg

Sho broooeeeeesssss.
Sitter just nu och ser på sex and the city 2.
Och äter mina underbara chipps.Lika underbara som jag....
Ajjaaaa.Vid 10 nångång kom jag hem från Ida.Vi har chillat sjukt hos
henne och dunkade bästa håkan hellström hela kvällen.Baben följde med mig och solade
lite också.Fan va vi är grymma.Imorgon ska jag till min älskade tandläkare!
På onsdag vet jag inte vad vi hittar på.Torsdag..? hm kommer inte ihåg.Och på fredag
ska jag följa med mina älsklingar Ida och Emma till där dom ska ta hål i naveln och tungan!
Sen ska vi hämta våra fina biljetter till royal white night.På lördag ska vi till simon på fetfest.
Gaash vad mitt lov är härligt just nu,så jääävla bra humör så det finns inte!
Söndag? kommer inte ihåg det heller haha! nu ska jag lägga in lite nya låtar på min urgammla
mp3 haha!
Puss mina bästa:*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spännande att du gillar Håkan Hellström....det kanske finns hopp om dig med :)

2011-02-26 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0