Som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna.Den du brydde dig om som spela din vän som sedan hugger dig i ryggen,vi vet hur det känns

För det är alla känslor
som lever upp på nätterna
så tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spela din vän
som sedan hugger dig i ryggen vi vet hur det känns


För det är Toppen baby
sluta klaga
jag vill va som jag vill
en tuff rapper med kepsen på sniskan
och trasiga jeans
så tänker du noga efter så fattar du snart
att hur mycket du än försöker kommer du aldrig
kunna rappa som jag kan
Vill du veta mitt budskap,
det är ju nämligen så att varenda människa är utvald
och hur vi än vrider och vänder kommer
vi alltid att lägga det lika säkert
satte min fot på denna jord och endast för att sprida kärlek
Nu tänker jag visa världen
alla människor har lika värde
men det är ingen idee att jag strävar för något
som ändå inte vi kan ändra
Jag glömmer nu alla problem och skiter i en bättre
levnad, ordet kärlek det är någonting som inte existerar..
Jag ramlar av sängen och drunknar i tanken på honom
och att det aldrig kommer att bli någonting annat än vänner.
Livet är en lek och en sak som jag märkt i leken är
att livet jag lever är på långt håll i från verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0