we like to sleep all day,and party all the night

Hej.Sitter o lyssnar på håkan hellström haha.Awesome.
Skoldagen var väl sådär,hände lite saker.Typ deppdag.
Efter skolan drog jag hem till Ida o hämtade hennes skridskor
som jag ska låna imorgon.Frilufsdag.Kameran hänger på.Lär bli en hel del
bilder o filmer.Jag kan VERKLIGEN INTE ÅKA.Nu ska jag hoppa in i duschen.
Skulle egentligen träffat victor idag men nae skolan tar upp hela mitt liv fan.
Kul att vi ska ha möta också med mina lärare.Om dom var likadan mot alla
skulle fan hela klassen få ha möte.Det är inte bara jag som pratar på lektionerna?
unfair..Sen drar jag till staden med becca.På fredag Sover jag hos Ida o på kvällen
ska vi bowla.NICE.Alltså inte bara vi haha.Nae nu måste jag göra mig iårdning för natten.
seeyaa
pic,1 Jag och Ida lördagsmorgon haha.Pic ,2,3
fullt normala bilder. Pic,4 jag och Ida när vi var sjuka hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0