stuff 20 random shit frågor

  1. Vad heter du? - julia
  2. Hur gammal är du?- 14
  3. Vilket är ditt favoritband?-har många..The kooks,royal republic,you me at six.
  4. Favorit artist?-Lil wayne
  5. Husdjur?-hund
  6. Vad ska du göra när du är stor?-SKA va en framgångsrik designer..
  7. Vem älskar du?-Massa
  8. Favoritmat?-Pizza är gott
  9. Vad älskar du att göra?-Lyssna på musik.Va med mina vänner
  10. Vem beundrar du?-Mig
  11. Har du egen data?- yes sir
  12. Vad har du för färg på dina underkläder?-Rosa och leopard
  13. Vad gör du nu?-Pluggar och dunkar högmusik
  14. Vad ska du göra när du gjort klart det?-Ta en milf..nae en dusch
  15. Vem är din älskling?-min hund zackaras är min bebis
  16. Vad tycker du om att göra?-det jag sa förut?
  17. Vad heter du mellannamn?-hemliigt
  18. Vad brukar du göra på fritiden?-Va med vänner,ta foton..Aa typ det
  19. brukar du sminka dig varje dag?-ja,men inte när jag bara ska va hemma.
  20. Vad andvänder du för krämer?- Hahaha vilken fråga..men bodylotion,handkräm och ansiktskräm antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0