Svar på frågestunden.Ni kan fortfarande fråga ändå.

Anonym som tusan om:Fråååågestund!:

Vart vill du komma med din blogg? jätte bra tycker jag i vilket fall!!

svar: Jag har inte tänk något stor jag bloggar mest för mig själv
och mina vänner!:)  Det skulle dock vare jätte kul med lite fler läsare såklart.
Tack det värmer!höhö.

beccish :d  ([email protected]) om Fråååågestund!:

visst är jag bäst? :)

svar: Nej :)


Bäst i världen om Fråååågestund!:

vart får du din klädstil ifrån?

svar:  Alltså jag vet inte vad jag ska svara.Men ja gillar att köpa det som är modernt
enligt folk och om ja inte köper det köper jag nånting som jag tycker är snyggt och har på
mig i stort sätt vad jag vill ! :)

Anonym om Fråååågestund!:

hur sminkar du dig?

Svar: Jag har inte så mycket smink.Men jag andvänder
foundation,solpuder och mascara:)

en gammal gubbe om Fråååågestund!:

Vad har du för skostorlek?

svar: Hej gammla gubben.Jo allt från 46-47
om du verkligen vill veta så är det 36-37!


britney spears om Fråååågestund!:

Jag diggar din stil,jag vill va som du.Vad ska jag göra?? puss

Svar: Jo alltså hm..Du är bara som jag genom att vara allmänt
Seg i huvet och gilla läget liksom jäääää


författaren av mahna mahna om Fråååågestund!:

Hej julia eriksson! vi undrar om du vill va med och spela i vårt band?.

Jo alltså jag måste nog tacka ja till det..

nani nani sugar naaaaniii om Fråååågestund!:

hej?

Svar: men tja!


Alexandra om Fråååågestund!:

Varför slutade du på gymnastiken? :(


Svar: Alltså jag tappade intresset. Alla i min grupp var så små när Frida slutade.
Utan henne var det heller inte lika kul..Och ja kände att jag inte kom någon vart.
MEn jag saknar den enormt ska du veta!


lifebyme om Fråååågestund!:

Har du haft sex nån gång?


Svar: Nej jag är oskuld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0