roflmao- Rullar oftast flintskalliga läskande män alltid omoget

Hej.Den den rubriken satt jag och funderade på i 10 min.
Eller kanske 5.Men fA$iK3N vad jag är kreativ.Har nu laddat på min
spellista med grym musik.Imorgon ska jag jobba gärnet i skolan.
Det gjorde jag idag med..på alla lektioner utom matte kanske..
När vi hade % räkning på tavlan..Den slutade med att hela tavlan var fylld med
Gubbar som var 50% bögar och hetro.Mogna vi är.Aeva.
Lite procent vare ju iallafall! Just nu sitter jag och äter pizza.Hejohoppfetto typ.
Och så tittar jag på en fin blomma som jag köppte till mamma för att Ida skulle få sova över..
Mutning är det som gäller på mamma! Sen ska jag ta en dusch och sedan lägga mig i min
fett stora säng som är fylld med 8 kuddar och den är nybäddad med.Rawr.Inatt gick jag
upp 2 gånger och trodde att det var morgon..alltså fixade jag mig 2 gånger klockan 1 och 3 haha
inte alls knaziigt.Hoppas jag gör det inatt med för det var ju reeedigt skönt att märka att klockan
var 1 och sedan få veta att man kan somna om...Åh.ASSÅ SERIÖÖÖÖÖST,Min katt har typ blivit en läskig
exorcistpsyko katt han sitter och tittar på mig i 10 min utan att ens titta bort.Jag blir fan rädd nu måste jag gå
och säga det till mamma för han är inte frisk..Om jag vågar gå förbi honom för han sitter vid dörren.
Jävla bajs.Sluta va så läskig dumma katt.Om jag inte bloggar imorgon så har han kört en voddo på mig
och jag är död.Ring polisen då tack.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0