i just wanna help you when you feel like crap

Hej! är just nu hos min padre.
Efter skolan drog vi hem till Ida.
Dum som jag är körde jag på en impuls grejj o tog en nål
o toh gål i örat. Så nu har jag alltså hål i ena örat! Det va någon
som undrade hur man gjorde. Man kan göra på massa sätt men jag tog 2 isbitar
och satte dom mot örat,brände en nål och höll en äppelbit bakom örat. Sen körde igenom
nålen men inte hela vägen. Tog sedan örhänget och gjorde samma sak hela vägen igenom.
Det gör inte så ont som man tror faktiskt. Isbitarna hjälper jätte mycket. Håll dom bara emot
örat tills ni inte känner att det är kallt längre. TVÄTTA OFTA!
Ajja sen drog vi ner till stan ett tag. Nu är Ida ute med zackarias hehe,slö som jag är stannade jag hemma.
Snart ska jag hem till mami. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0