9 december-Min familj

okej...
I min familj är vi 5 stycken.
Min pappa heter Peter...HAHAHA BECCA,petta.
Ajja han har en sjuk humor lika störd som min.
Han är verkligen bäst,ja älskar min pappa♥
Och så har vi mamma,hon heter Karin.
Hon är nog den som förstår mig mest och alltid är där liksom
Hon kan få sina pms anfall ibland,men annars är hon också bäst.
Hööh.
O så Josefin,josefin cpstörd Eriksson.Hon och jag går inte att beskriva.
Vi Tänker alltid ' tänk om någon har satt upp en kamera o filmar oss''
Haha det är llite kul,hon är en utav dom bästa jag vet.Känner
ingen som är likadan som henne.Och ja bi har haft våra stunder där
vi bråkar som FAN.Men vem har inte det liksom...Och söndagarna är bäst.
höh josse vet varför.
Och sen Johanna,min andra syster.Hon är 21 tror ja...Hon har flyttat hemifårn.
Saknar henne till ochfrån,hon är verkligen jätte omtänksam.Men det känns lite wierd
att hon är så stor ja kommer fortfarande ihåg när vi va små..
och så har vi ju min bebis.Bästa du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0