River flows in you <3

Hej.Haha asså ja känner mig så jävla tråkig.
Blev dösjuk över natten så sitter här o typ hostar
ihjäl mig...kul liksom..det är ju lov!Så jag ska antagligen inte göra nånting
idag..Fan ja som skulle på stan.Ajja igår var jag som sagt på stan med ida,elin
och becca.Jätte mys men så himla kallt det ska va.Hehe nu ska ja käka lite.
Pusshejdå.haha fråga inte varför jag skrev inläget igår kväll.Jag va lite trött
och tyckte jag var rolig,haha!
hehe jag har en tvilling,har inte berättat det förut för alltså
hon ville inte att alla skulle veta liksom aaa ni fattar.Och ja kan ju
inte svika henne!Hon heter också julia,mamma hade slut på namn!
lite sämst cambilder men ja älskar mitt hår.löshåret alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0