All star

Har legat vaken sen klockan 8 av  byggare
som river upp vårat golv i köket. Dom är fan alltid här.
Hatar dom. Nu gick dom,hoppas dom inte kommer tillbaka..
Fast det gör dom alltid.. Ajja.Såg på  en film igår sen somnade jag.
Bra film,burlesque.Sett den 2 gånger nu..neeeeerd. OCH så hade jag ställt
mina fiiina chips vis sängen som ja tänkte ååh nu kan jag ju ha dom till frukost
Nyttig jag vet.Men sen,när jag vaknade hade nå¨n jäfel snott dom,och förstörde min dag.
Men jag är ändå glad,28 grader i solen och vi ska grilla.Hur härligt!?
Snart kommer Ida hit.Nu ska jag äta frukost innan dom kommer tillbaka..FAN nu kom
dom igen.. Och så knackar dom lite på dörren men går in så fort dom knackat klart.
Vad är då meningen med att knacka? DÖ
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0