precis som romeo//gammal och ny musik

Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit
Katy B – Katy On A Mission
Flo Rida – Who Dat Girl - feat. Akon
September – Party In My Head
Tomcraft – A Place Called Soul - Short Edit
http://www.youtube.com/watch?v=VpAVKCuHu6k
Osen slänger vi fram några chill:
Mohombi – Coconut Tree
Lupe Fiasco – Words I Never Said - feat. Skylar Grey
Katy Perry – Thinking Of You (Acoustic Version)
Nas featuring 2Pac and J. Phoenix – Thugz Mansion (N.Y.) - Explicit Version
Markus Krunegård – Stjärnfallet
Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt
Håkan Hellström – Precis Som Romeo
Johnossi – Man Must Dance
T.I. – That's All She Wrote - feat. Eminem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0