Du är bäst

Hejhej.Sitter och pluggar just nu.Matte och no.
Rätt så duktig är jag.Sitter o pratar med filip..han gör alltid
allting mycket roligare faktiskt..Ida med men hon är seg på o svara..
Becca också.Imorgon är det som sagt en kort dag..har tp ingenting att skriva.
Jag  ska äta snart...ifall ni ville veta det.Helt sines vad jag är rolig nu.
Stan imorgon..som ni vet.Becca ska väl shoppa och jag ska titta på?
Lika dant på kebabbaren? har inga pengar.Känner mig jätte fattig.
Ska fan bättra på mig i skolan nu,är så besviken på mig själv.Vet att
jag kan så mycket bättre,alla lärare säger samma sak ''jobba nu,jag vet att du kan mer''
dom har ju jätte rätt.Men fan jag är så slö..Imorgon ska jag jobba gärnet.
Puss på er alla.Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0