Free falling..

Hej..sitter o tänker på allting..
Inte så värst uppåt just nu.
Men jag vet nånstans där inne att allt löser sig.Det
är mitt hopp.Min önskan..Om jag fick en önskan i hela världen.
Om jag fick välja så skulle jag välja den önskan då allt blir bra.

Becca gick nyss hem.Har haft en riktigt mysig kväll.Såg på paranormal
activity.Ska aldrig mer se en sån film.I slutet skrek vi tills rösten tog slut o båda satt o dögrät.
Av rädsla,vi va så jävla rädda.Asså jag menar verkligen det vi satt o skrek o grät haha.
Jag fick panik för ja inte kunde stänga av filmen så ja smällde igen skärmen istället.Hm knäppt.
Imorgon ska jag sola med ida o emma sen vet jag inte.Ska till mamma på kvällen.

Allt kommer bli bra gumman.Det lovar jag.
Jag gör iaf allt jag kan för att hjälpa dig.Lägger ner min
själ o min tid på det här.Allt kommer bli bra.O du ska inte sluta kämpa.
Det är inte värt det.Håll ut ett tag till.Det är över snart♥

Kommentarer
Postat av: becca

asså jag älskar dej grymt mycket!

2011-01-15 @ 22:34:26
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Julia , Jag älskar dej nått enormt!

2011-01-15 @ 23:25:40
URL: http://idabigell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0