damn you really are g:S guys

Tänk att det livet vi lever,lever vi bara en gång.
Vi kan ändra det hur mycket vi vill. Göra vad vi vill av det.
Vi borde inte bry oss om vad folk tycker. Livet är för kort för att bry sig.
Shit the same om man gör bort sig. Man ska få va som man vill.
Vi lever bara en gång. Och livet ska levas.
Nu ska jag iallafall börja ta vara på det och leva som fan.
Back to now. Jag tänkte sova tidigt så jag inte sov bort min dag imorgon.
Men så blev det inte. Jag är jätte pigg. Vet inte vad som är fel.
Åt för mycket socker förut. Inte bra. Ska snart upp och äta HEHE.
Det är så jävla varmt. Sitter o min säng och lyssnar på världens bästa jason castro.
Har myggbett överallt. Fy. Mygghelveteen!
Hänger en fin ny svart gitarr på väggen över mig. Åh vad den är fin.
Avgudar den verkligen. Min kväll har varit trevlig iallafall. Laddat ner
nya avsnitt av simpsons och family guy. Dock är det inte så kul att garva själv.
Kan inte sova.yeeaaaah i feel goood. MhhhmMHhH feel really really good.
Nej inte har jag gjort mat än.Ska nog införskaffa mig en egen kitchenbitch.
Ni hörde. Ring och anmäl er. Ni ska kunna göra kakor med.Helst en shemale. Lo EH-HE
Känner mig jätte..jätte nördig.
Puss
weheartit
iheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0