Boys do cry

Förlåt! Sämst uppdatering!
Igår var jag som sagt på stan med ida.Fick med mig ett halsband.
Fikade på waynes coffee och sen bara gick runt i typ 2 timmar.Ganska chill.
Sen gick vi hem och åt oså.Efter det drog vi hem till pappa och fixade oss lite
sen @tobbes place ett tag.Cyklandet med filip tobbe och Ida gick ganska sådär.
Haha!När vi kom hem svullade vi hihiiiiiiiiiiiiiiiiHIHI.Och pratade skype med Ludde
Och andreas i typ 3 timmar.Helt ärligt vet jag inte när vi vaknade eftersom jag inte vet vad klockan är nu.
Ställer datan om sig själv? Min är 12:53  Men är den inte 13:53 då?
Lite konstigt känns det...Känner mig sjuk,får verkligen inte bli sjuk till royal!!!
Alltid när jag ska göra nånting jag verklgen sett fram emot så blir jag sjuk osv.Ska väl droga te
och massa sånna saker som är bra.<3 google<3      Imorgon..första dagen på praon.Id är bara med till
klockan 12 typ sen är jag själv med dom.Haha.Hoppas dom inte gör så svåra saker...
Nae nu ska jag äta frukost.Ida har gått hem.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0