gästbloggarN ida bästa bigell

heej!Ligger i min underbara säng eller i min syrras underbara säng..medans Julia är i skolan,hihi hon vet inte ens att jag är inne på hennes blogg,busigt:*vet itne ens om hon vet att jag kan hennes lösen?hihihih enu busigare!!!!!naae va men hon kommer till mej efter skolan,PluggTimE, Ville bara säga att Julia är en av dom underbaraste personen jag känner,jag älskar deeej,nästan lika mycket som jag älskar mej själv...hehe ae men nu ska jag in i duschen.
Hihhihhehehih ni kan läsa min blogg häär http://idabigell.blogg.se/ :* 
puss
För att vara extra gullig mot Julia slänger jag in en söt bild på henne:')eller
kanske tillomed två..

Julia döda mej inte för den ÄR SÖT!
Jag älskar dej världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0