Ingen ska sakna det du gör,ingen vill veta vart du köpt din tröja.

Sitter och äter en Ben and jerry's(ovanligt?) Eller...
jag äter faktiskt 2.Ena är Idas hihi...Hittade nyss
världens jävla kakbit o ena...LYCKA..
Half baked är fan godast.Ida din var bara konstig.
NEJ nu är det glass på datan..Annars mår jag bra.
Lyssnar på Lupe fiasco..Rätt chill det med.Praon Idag gick helt OK.
Klazzade ut killarna på basket.Man börja känna dom redan efter första dagen.
När vi hade slutat följde vi med dom och åt lite melliiiiis för att vi är snälla.
Efter drog vi till stan och mötte upp Sabina och Julia.Pratade lite om lördag.
Carro och Anna skulle med kommit men så blev det inte.Tänkte just på en sak..
Kissie är jävligt ful.Ajja nu ska jag sova tror jag.Sjukt skönt.
Bloggar nog mer ikväll.Ska leta efter min fjärkontroll för nu kan jag inte sätta på tvn.
Missade första avsnittet av jersey men som tur var hittade jag det på nääääätet.
Godnatt så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0