Standing in the light of your halo,baby your my angel now


Att inte låta äkta kärlek komma fram,är den snabbaste vägen till ett tungt hjärta.
Du är så fin.
Hej.Sitter i min ensamhet o pluggar och lyssnar på musik.
Delvis läser norrköping bloggen.Snacka om respekt.Så jävla känd på typ
några dagar.Vet inte vad jag ska tycka,den är sjukt rolig och läsvärd.
Kan dock såra o sprida falska rykten ganska ordentligt.Inte nice.
Så har lite blandade åsikter.Skön skoldag,missade no'n och språket
eftersom jag var hos doktoooorn.Slutade klockan 1 eftersom vi hade en annan sak
på hemkunskapen.Drog till staden med Idis,fikade,hade trevligt.
Gick hem o pluggade.Studiedag imorgon..Jag ska sova.Hela dagen.Jätte länge.
Vi kanske ska få en till hund? Har jag sagt det? Ska visa bilder,vi kommer ha honom
en helg först.Men zackarias är fortfarande min bästa bebis,anteckna detta nu.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0