just glow

hej
inte hänt så mycket idag.
Jag saknar josefin massor.
Tråkigt utan henne.
Ajja var och handla med pappa
förut,han är förkyld och har feber,
det har hänt nått med han haha
för när vi var och handla så stannade han
vid tårtorna och fråga vilken jag tycker mest om
jag sa att den med daim var godast,han ba:okej
då tar vi den.Haha sen gick han till bullarna och
köppte en hel påse jag ba:vafaan pappa vad är det
med dig du hatar bullar!!
då sa han att han köppte allt till mig ååååh vad gullig han är!!
jag älskar honom!!
och så köppte jag just glow shampoo och balsam,så jävla bra är det!
och det luktar super gott!(:
ett tipps att köpa=jaa!!
snart ska jag titta på legally blond eller snart och snart börjar kl 9(;.
Och innan jag drar så här har ni lite bilder:


Kommentarer
Postat av: josefin

AAAAW va söt han är! papi. jag saknar er <3 pussa zacke från mig.

2010-04-09 @ 17:03:33
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0