keep it going

hej
tycker att jag har uppdaterat rätt bra dom senaste dagarna.
I lördags åkte vi hem till pappa och åt mat och efterätt.
Vid 9 åkte jag och amy till pizzerian och käka ennu
en gång.Kom hem vid 11 ungefär,sen somna jag på dirrrrrrrrr!
Igår gjorde jag typ ingenting,eller inte vad jag kommer ihåg..
Idag vardet skola men jag evelyn och lajla skulle stå i cafeterian
för er som ite vet vad det är och sånnt,så har vi en cafeteria med
allt möjligt,och varje dag ska 3 eller 4 elever stå och sälja,och
det var just det vi gjorde idag,och vi slipper skolan.Det var kul
inte alls så pinsamt,men lite långtråkigt.HAHAHA Evelyn är så jävla
klantig och slår i huvet i kylskåpet,haha jag garva så jag tjöt.
Fan vad kul det var,sen spelade vi kort och så..
snart ska jag till papi och vara där i en vecka.
love julia eriksson




längta till valborg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0