monday

hheeeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
höhö(h)
hihihihihihihihihihi
höhöhöhhöhöh
nae,jag skojja bara
men iallafall idag var skolan ...normal
vad ska jag säga liksom?
haha såg nyss att min kusin komenterat 2 inlägg
jag fattar inte hans engelska..
haha ajja men jag saknar dom båda det ska
bli KUL när dom kommer hem i sommar,dom borde skaffa
en stor pol(;
ajja nu ska jag städa lite plocka årdning i josses rum
eftersom jag har levt där den senaste veckan..
undrar om jag fick det eller inte?
men jag saknar dom med,haha lite därför jag är i josses
rum.Men idag i skolan så ffick jag reda på att jag ska stå
i cafeterian med evelyn och lajla,haha jag tänker inte stå i kassan!!
titta vilken gammal bild jag hittade!!
julia eriksson

Kommentarer
Postat av: josefin

det fick du inte!! du ska städa BRA tills jag är hemma, och alla mina grejer ska ligga på rätt plats och inget ska saknas! då är det okej. annars blir jag arg.

2010-04-12 @ 19:41:52
Postat av: Evelyn

du ska visst stå i kassan :D

2010-04-13 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0