sunday

helluuuuuu
han inte berätta om gårdagen,
hade fullt upp med designen.
Men i allafall,först efter frukkost
åkte pappa och jag ut med zacke till
lite ängar så han fick springa runt lite,
vi hade tänkt fika ute men det började
spö regna så,vi fikade i bilen,det gillade zacke...
Ajja,sen var vi bara hemma men vid 6 tiden
åkte jag och amy och såg på alice i underlandet
i 3D så jävla bra var den,fast vi blev lite åksjuka..
haha.Sen satt jag i timmar med den jävla designen.
men nu får det va.Idag vakna jag vid 1,pappa är
ute med zacke tror jag.Annars vet jag inte var han är.
bara slappa resten av dagen,skola imorgon,jag vill ha mera lov:'(
eller är det skola imorgon?är det röd dag?
jag vetifan,men ajja hejdå<33

Kommentarer
Postat av: christopher

y'all good my cuz nize blog dawg se you in summer sät nåt om mig på blogen whem i'm gone by eminem aka slim shady

2010-04-12 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0