FÖRSENT INLÄGG//SKULLE VA IGÅR KVÄLL

Hejhej,ska snart sova.Trött o trött.
Så jävla tråkig ja har fan inga julklappar att öppna imorgon.
Kill me.Kul liksom!Sitter o lyssnar på musik.Eller ligger..hehe.
Jag fattar inte att det är julafton om 3 timmar..det brukar kännas så speciellt..
En sån bra känsla..när man va liten i vilket fall.Nu har ja fan ingen känsla.
Ja är på ett dåligt humör..ledsen typ.Fråga inte varför.Ett såhär cp humör
när ja stör mig på exakt allting,skulle kunna kasta min mobil i väggen.
Bara för att den vibrerar..Hoppas det är bättre imorgon.Och för att ja inte
är nöjd med min klädsel imorgon.Fan...
Okej..imorgon går ja upp vid halv 8 o fixar mig.Sen vid 9 åker vi till mamma
och äter julfrukost och öppnar paket.Jätte mysigt.Efter det åker vi till mormor
där äter vi och ser på kalle anka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0