dom har fan aldrig vart i Malmö

Hejhej.Sitter vid min älskade dator,ifall niville veta liksom;D
ae men den här dagen har varit ganska chill annars.Sis och jag
har vart hemma och sätt på tv och gått ner i tvättstugan,och ätit,och
beställt en kläning osv,osv...haha.Men ja ska inte göra nånting ikväll
måla naglarna iof..Det var ått ja skulle säga...ajuste! ja fixade spotify
fan va bra jag är! haha utan invite..lagligt?nae..
Men iaf vad kan hända?ajja.Nu längtar jag verkligen massor till julafton!
det är nått utav det mysigaste jag vet..verkligen.
Fan alltså..ja skulle va med i luciatåget på måndag men ja har ingen jävla
lucia klänning,vad fan ska jag göra????
är verkligen jätte stressad.Och om ja är med kommer ja säkert få garvattack
som ja alltid får när någon sjunger fel!
vi får väl se hur det går.puss<3

haha kolla mina lockar,aa ni så ser jag ut när ja inte plattar
sönder mitt hår!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0