How to save a life

Haha ja fick en fråga om ja kunde berätta lite om min släkt.
Självklart kan jag det!
Tar om min familj också.Har dock redan skrivit om dom.

Min pappa,världens bästa enligt mig.Heter Peter,han är lika omogen som jag.
Jätte rolig humor o jag skrattar alltid åt hans ''roliga'' skämt.Vi har våra stunder där vi kan
bråka.Men vem har inte det?Dom bor typ i stan o jag älskar att vara här.Känner mig så jävla hemma
haha det är hemma men ändå.Så jävla störeda liksom...
Sen bor ja o mamma typ vid ljura..nästan.

Orkar inte bertätta om min familj..

Jag har typ..5 kusiner,en halvkusin.
Felicia är en utav mina kusiner,hon och jag är som syskon.
Vi berättar allt för varanda verkligen.Hon kan va sjukt jobbig men vilken lillasyster är inte det?
Vi har kännt varandra hela livet och vi har så jäävla kul tillsammans.Alltid.Mina sommrar brukar
spenderas med henne.På hennes land,dom bor precis vid en sjö och har typ hela sin släkt där nästan
vi kan göra allt möjligt.Grymt.Hennes lillasyster heter ronja och är också underbar.Som en till lillasyster.
Alltså är vi också kusiner.haha....


Sen har ja 2 andra kusiner Christopher och david.Haha sjukt knäppa pojkar dedär.
Helt underbara,väldigt störda.Det var dom som bodde i saudiarabien ett tag.
Stavningen..? ajja.Och en halv kusin som är felicia o ronjas bror.Han känner jag knappt.
Jonathan heter han.

Och så har jag en farmor som är helt underbart gullig.Och en farfar.Jag älskar min farfar..Verkligen.
Han brukar köpa typ såhär godisar med kuler i och ända sen jag var liten har han gett mig kulorna när ja kommer
haha fortfarande.Det är som vår ''grejj''  Han hatar när man svär också.Men det är bra med honom.
Dom är så bäst..


Och min Mormor är så söt.Älskar henne troligt mycket också.Min morfar har jag aldrig träffat
han gick bort i en hjärtattack när mamma var 12.Hemskt enligt mig..Ville gärna träffa honom..

Har ja glömt någon nu?

Pappa har den roligaste släkten,vi brukar ha så grymt kul.
Mammas är inte så stor och ja känner inte alla.



Farbror,pappa o farbror.Underbara!

Nästan alla.Orkar inte skriva vilka alla är..






Orkar inte skriva mera nu.
M;en det här inlägget är bara för er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0