JAG tycker och tänker (om dagens ungdom)

Okej ja måste skriva av mig lite.
Det här med dagens ungdom..vad fan har hänt med oss
sen vi va små?Vårat självförtroende har sjunkit jätte lågt,vi bryr oss om allt.
Kläder,smink,hår och sätt.
Allting,jag eller vi skulle aldrig kunna gå ut som vi ser ut när vi vaknat på morgonen.
Förut när vi var barn eller yngre,klädde vi på oss käkade och sen gick ut liksom.
Så enkelt var det.Nu behöver vi flera timmar på oss innan vi ens går utanför dörren i vissa
sammanhang.Helt sjukt egentligen.Vi bryr oss om minsta lilla.
Just nu kommer jag inte på vad jag ville få ut med det här inlägget.Det var så mycket mer jag ville säga som jag
inte kommer ihåg!Fan! Men liksom,förut var man ute o lekte med kompisar,jag skulle inte klara mig i en vecka
utan tv och dator.Och facebook tillexempel vårat sociala liv hänger fan på facebook.I norrköping
känner alla alla.Men utan facebook vore det inte samma sak.Känner o känner alltså men ni förstår
vart jag vill komma iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0