JAG tycker och tänker (om språk)

HAHA känner att ni som vill läsa detta onödiga inlägg
får göra,ni andra kan hoppa.
Såhär vaa,ja tänkte på en sak.Vi skriver ju alltid
tex om man har en fråga skriver man ett (?)  som tex
kan ja få mjölken?    alltså med ett frågetecken.
Eller om man vill uttrycka sig lite mer skriver man ett(!)
som: GE MIG MJÖLKEN DÅ!!   aa ni förstår men tänk då om
vi skulle prata så,som om jag skulle ba:  ida ge mig mjölken utropstäcken.
man kan ju inte prata ett ! utan att säga ordet.Men varför inte säga ordet?
om vi hade lärt oss det,skolan lärde oss att prata med uttryck.Då skulle ju vi va vana
vid det och ovana med att inte säga så.haha fun yeah...
Amen ni förstår ja skulle aldrig :  hej vad heter du frågetecken.
helt sick...Haha.Ja är fan den enda som förstår mig själv..
Och en annan sak det där med att vara van.Om vi hade lärt oss siffrorna:
fj dhj dj fr vf ih js
ist för:
1 2 3 4 5 6 7
då skulle ju vi säga så.Och om nån skulle ba 1 2 3 4 5
då ba men vafan snackar du om liksom.haha.
aa så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0