bildbomb hela veckan

helo
min kamera sladd har varit hos mami
så jag har inte kunnat lägga in bilder:)
lite vad jag har haft på mig dåååååe:
linne-monki
shorts-gina tricot
ring-glitter
glajjer-hah cooop(y
jacka-vet inte
linne-cubus
shorts-gina
skor-kommer inte ihåg
klocka-t-shirt store
linne-monki
väska-glitter
skärp-glitter
shorts-hm
'igår och i förrgår var jag med becca,båda dagarna gick vi en 2 timmars
promenad.Första dagen så låste vi oss ute så becca somnade i mitt trapphus,
haha fyfan vad jag garvade.Andra dagen käkade vi krocketer
och sås.Jag ska ta loss zacke från stolpen när vi hade handlart och
så här jag ett ''DUNNS'' bakom mig,och sen nån som garva så hon tjöt.
Då hade becca tappat all sås så hela becca hade sås på sig.
Hahahah jag älskar min knäppis!
Idag har vi firat ronja på landet.
F1 mycket chill i hängmattan kan man ju säga;)
haha ajja åt tårta och korv(y
och imorgon åker vi till sanden och hare gött.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0