petter-längesen

så fin♥

Kommentarer
Postat av: robin hood.

tjenare tjenare!



Hittade din blogg via " bloggtrafik " du är ju medlem där, kul att hitta lite nya bloggar så slänger in lite kommentar på bloggarna..



Jo jag marknadsför just nu min blogg för att flera ska hitta min blogg, och jag skriver inte om mitt personliga liv bara ( som dom flesta ) utan jag designar bloggar gratis och ja jag har ca hundra beställningar så nog går det bra men vill endå att flera ska hitta hit, så undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg där du tipsar om att jag designar bloggar gratis och ger bloggtips eller om du kunde länka mig i din blogg eller så i menyn?



Om du gör något av det och säger det så lägger jag gärna till dig i min rekomendations kategori i bloggen! ( du får gärna rösta om vad du tycker om min blogg.. vore kul att få lite åsikter.. du röstar på mitt bloggbetyg på den runda knappen med stjärnorna som finns en bit ner i min meny )



förlåt för att jag störde med en reklam kommentar, men vore kul om folk fick se att det finns en blogg som gör gratis designer för att hjälpa små bloggar m.m



Ha det. // robin hood.

2010-07-25 @ 00:45:50
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Amanda 's k a n d a l i s m'

grymt fin låt!

2010-07-25 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0