a friend like you.Amy juarez o julia eriksson

Amy juarez..
Du och jag har varit
kompisar väldigt länge nu.
Hahaha första gången vi var
hemma hos varandra
var ju helt jävla sjuka.
Tysta som fan sa inte ett ord.
bara satt där och
åt på mitt jävla golv.
Nu..nu äre anorlunda,
nu kan vi äta vartsomhelst.
Ute inne uppe nere,jaa.Vi
kan fan göra vadsom helst.
Att vi fortfarande har saker att
prata om är otroligt,vi har pratat som
fan.Säger allt till varandra
,vad det en handlar om.
Vår konstiga tripp till
lillsjön,grottvandringen och badet.
Hahaha.Men vi kan
också bara va hemma och göra ingenting.
Och ett minne är
när vi praoade i
köket på pappas jobb,och videon vi gjorde
hahaha vi var ju så utråkade,
när vi la upp mat till alla och jag orkade
inte stå upp så jag satte mig på golvet....
Du ska iaf veta att du är den
bästa vännen i hela världen och jag älskar
dig mer en du förstår.Tack!tack
för att du finns för mig.
Förlåt om jag ringer för mycket
men det är för att jag bara vill se
att du lever och att allt är bra,
Du betyder guld för mig!
Jag menar det!!min gristass
jag tror inte att det finns
någon som dig och mig därute.
INGEN förstår hur sjuka vi är egentligen..
Alla tror vi är värsta
tråkiga haha nerå men ni ska bara se.
En hel dag med mig och
amy..ja då är ni helt körda.
Promenader har vi ju
gått många,i regn och sol.
Hoppas du förstår att
jag är världens lyckligaste amy!
Tack för allt!jag äslakr dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag är världens lyckligaste julia! <33333333333333333333333333333333333333

2010-07-22 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0